Mudd^^

2011-03-04
18:29:56

Fredagsmys =)
Hej hej,

Idag har jag haft sovmorgon till elva, det var skönt kan jag lova! Har i och för sig halvsovit sedan klockan 5 imorse för att jag alltid vaknar vid den tiden, men det var skönt att slippa gå upp då i alla fall =)

Jag var i skolan kvart i ett och tentan började klockan ett. Det känns bra nu i efterhand, jag var förberedd och har pluggat mycket. Men man vet aldrig, jag får resultatet i nästa vecka förhoppningsvis.

Nu ikväll har jag ätit en finfin kycklingsallad och ska fortsätta fredagsmyset med en fruktsallad =) Jag hoppas på att förkylningen ska släppa så jag orkar med imorgon. Just det ja, jag måste ju packa ikväll inför imorgon eftersom vi ska åka redan vid 10. Denna helgen kommer bli Legen.. wait for it.. dary!

/Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: