Mudd^^

2011-03-20
23:44:07

galet!
Hej hej,

gaaaalen helg! Haha.

Igår var vi ett gäng hos Mia. Det var fett. Jag blev typ sjukt full och flashade brösten. Men det kommer inte jag ihåg så det har inte hänt. =P

Idag har jag ätit thaimat med Mia, Emelie och Rebecca. Det var gott. Annars har jag varit mest bakfull idag.

Just nu pratar jag med Bea. Hon har en ny blogg: http://thequeenoffuckingeverything.blogg.se/

Jag är lite hungrig och funderar på att sno en glassbåt från Emelie för hon glömde några här =)

Bye bye

/Mudd^^

Kommentarer:
#1: eedaaa

jag är verkligen skitkass på att kommentera.. skärpning ida :P

får försöka skärpa mig :) diggar din blogg alltid kul o veta vad släktingarna gör ;)

2011-03-20 @ 23:59:21
#2: Mudd^^

haha, du är skön! =)

2011-03-21 @ 00:00:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: