Mudd^^

2011-03-28
09:28:46

Kärlekens Tunga
Tala till mig.

Berätta om dig för mig.
Låt mig veta hur du är, vem du är.
Se mig i ögonen och möt mig med ett leende.

Följ varje steg jag tar.
Stå bredvid mig och titta på mig som att jag var den enda i rummet.
Som att jag är den enda du ser.

Låt mig sitta i ditt knä.
Håll om mig.
Viska vackra saker till mig.

Följ med mig ut i natten.
Tag min hand och få mig att le.
Gå bredvid mig och få mig att känna mig trygg med dig.

Ligg bredvid mig.
Stryk mig över håret.
Få mig att känna mig speciell utan att säga ett ord.

Håll mig tätt intill dig.
Låt mig få känna din värme.
Kyss mig.

Klia mig på ryggen.
Låt dina händer följa mina konturer.
Berätta för mig att jag är vacker.

Låt mig få smaka kärlekens tunga.
Ge mig det jag vill ha.
Älska med mig.

Låt mig somna i din famn.
Höra dina andetag.
Hålla din hand.

Låt mig vakna av morgonljusets strålar.
Se på mig och le.
Stryk bort mitt hår från ansiktet och kyss mig.

Håll om mig som att du aldrig tänker låta mig gå.
Ge efter till slut och se mig i ögonen.
Dina läppar säger: hej då, men din blick säger:

Vi ses snart igen.


/Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: