Mudd^^

2011-03-28
21:23:06

Lite kort om helgen =)
Hej hej,

här kommer lite kort info om helgen som var:

I fredags var jag på Åsundens Båtsällskaps årsmöte. Det var mysigt och intressant. Vi åt våfflor som jag gjorde åt allihopa eftersom det var våffeldagen =)

Efter det åkte jag och pappa till Café Söder där Monica hade avskedsfest eftersom hon ska gå i pension. Sedan skjutsade jag hem pappa och jag åkte hem till mig och sov lite.

På lördagen åkte jag till trollhättan eftersom min kusin Bea fyllde 19 (http://thequeenoffuckingeverything.blogg.se/) <- Beas blogg

Vi festade lite hos Bea, lite hos Linda och mycket på kåren. Det var jätteroligt!

Och som alltid - i Trollhättan blir man nöjd =)

Jag sov hos Daniel. Han är mysig. På söndagen pussade han på mig ända tills jag åkte till Bea igen. Och så lyssnade vi på Eldkvarn. Det var fint =)

Igår kväll innan jag begav mig hemåt i snöstormen åt Bea och jag tacos hos Linda och Mattias. Det var väldigt gott =)

Nu är klockan efter läggdags.

Natti natti

/Mudd^^

Kommentarer:
#1: TheQueenOfFuckingEverything

Helgen var AWESOME! Tack hjärtat för att du kom <3

2011-03-28 @ 21:46:40
#2: mudd^^

ofc darling, wouldn't missed it for the world! :)

2011-03-29 @ 08:36:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: