Mudd^^

2011-03-14
09:41:36

Veckans goding!
Hej hej!

Det är måndag morgon och återigen dags för Veckans goding.
Idag är det:



Namn: Thommy Nilsson
Ålder: 60
Relation: Min pappa <3


Min pappa är bäst som bjöd med mig upp till Stockholm i helgen. Eftersom han är borta så mycket i sitt jobb som sjöman uppskattar jag tiden jag får med honom när han är hemma =)

Min pappa är en rolig människa, några exempel på det är:
  • alla mina tjejkompisar heter Urban enligt honom
  • han kan göra "Kalle Anka-ljud"
  • ibland dansar han
  • eventuellt sjunger han när han dansar
  • på Jul på Liseberg köpte han en tomteluva och låtsades vara jultomten
  • han kan köra bil, MC och båt jättesnabbt
  • han är jätteduktig på att laga mat och när jag var liten fick jag ibland "risborg med fiskbullsvallgrav och morotsgräs"
Denna veckan ska jag umgås ännu mer med pappa för vi ska mecka bilar inför besiktningen. Det ska bli roligt.

Ha en härlig vecka!

/Mudd^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: