Mudd^^

2011-05-02
18:38:40

dumma dig :(
hej hej,

idag när jag kom hem efter skolan fick jag ett långt meddelande på msn från David. Jag blev helt ställd när jag såg det. Sen hann jag inte läsa mer än ett par meningar innan jag började storlipa :(

Vi har inte hörts på snart ett halvår och helt plötsligt kommer ett långt meddelande och ett förlåt.

Jag vet inte vad jag ska tycka eller tänka eller känna. Jag är arg, ledsen och besviken. Dumma, dumma dig och allt du gjort mot mig :( Jag gråter lite fortfarande... varför hör du av dig nu?

Jag fick prata lite med Felicja och det hjälpte. Hon är snäll och förstår mig. Men jag fick reda på att David nyligen blivit singel och jag kan ju inte slå bort tanken på att det är därför han hör av sig. Jag vill inte tänka så om honom trots hur han behandlat mig, men jag kan inte riktigt hjälpa det. :(

Nu har jag iaf skrivit ett långt mail till honom om hur jag känner. Det var jobbigt men nu är det gjort.

Jag ska försöka sova lite om en stund. Vill bara krypa ner under täcket och gömma mig för världen.

/Mudd^^

Kommentarer:
#1: eedaaa

det är skitjobbigt när ex helt plötsligt uppenbarar sig och skriver.

Men försök och få de på dina villkor denna gången. :)

2011-05-03 @ 19:02:29
#2: mudd^^

Ja, jag ska försöka med det. Vill inte bli orättvis t behandlad igen.

2011-05-04 @ 07:44:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: