Mudd^^

2011-05-18
20:01:21

En onsdag i maj
Hej hej,

en onsdag i maj åker jag till jönköping för att plugga med mina tjejor från klassen. Det är fysiktentamen på fredag så det gäller att plugga nu!

Vi satt först på Bernards en stund för att sedan äta lunch på Chili Thai, efter det gick vi till skolan. Jag fick inte jättemycket gjort men nu har jag kommit igång iaf. Imorgon blir det en heldag med plugg. Från halv nio på morgonen till fyra på eftermiddagen. Då får jag nog ta med mig en matlåda. Hmm...

För att liva upp detta inlägget lite slänger jag in en gammal bild på mig. Jag ser jättepolsk ut. Mjau!



/Mudd^^

Kommentarer:
#1: Liiina

Fiiiiina mudd!!

2011-05-18 @ 20:33:23
#2: Mudd^^

Taaack =)

2011-05-19 @ 06:32:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: