Mudd^^

2011-05-26
23:10:27

kamerastrejk!

hej hej,

min kamera strejkar tydligen så det blir inget bildbevis på att jag har haft på mig mina glasögon. Men jag har haft på mig dem hela dagen! Lovar!

Jag har varit på Lindex idag och köpt presenter till mig själv =)

en del godsaker:





Jag köpte en rosa skjorta (ovan) , ett par örhängen (ovan), hårspännen, tights och ett nagellack. Eftersom min kamera inte fungerar kan jag inte ta egna kort och dessa två ovan var det jag hittade på nätet. (http://www.lindex.se)

Så nu har jag lite fina saker att ha på mig på min födelsedag på lördag.

Glad tjej!

Imorgon ska jag:

  • besiktiga motorcykeln
  • göra tårta
  • fixa galaretka
  • marinera kyckling
  • jobba kväll

That's all folks.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: