Mudd^^

2011-05-12
21:02:06

Veckans goding!

Hej hej,

jag har inte fått till veckans goding ända sedan i måndags men nu jäklar.

Jag har tänkt. Och tänkt lite till, och sen lite till. Men här är det =)






Namn: David Bolin

Ålder:
24

Relation: min vän

Ni som vet historien om David, ni vet. Resten får fan skylla sig själva för jag tänker inte ta den igen.

Anyway, Nu har vi börjat prata igen och träffas och det känns bra. Väldigt bra. =)


Några saker om David:

  • Han skriver som en full treåring.
  • Han lyssnar på hardstyle och massa annan "ovanlig" musik men som jag lärt mig är bra.
  • Han spelar ett spel som heter Mass Effect vilket är typ som Sims fast man räddar universum.
  • Han vet inte vilken färg han har på sina väggar.
  • Han har döpt mina gosedjur till finska ord, typ Hyvve, Mittä osv.
  • Ibland skakar han ur kolsyran ur colan för min skull för jag tycker mer om avslagen cola =)


Sist vi sågs fick jag tredje säsongen av Sons of Anarchy! Megasnällt! =)

Jag är glad att vi är kompisar igen =)

/Mudd^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: