Mudd^^

2011-05-24
13:12:54

Veckans goding X2!

Hej hej,

förra veckan blev det ingen veckans goding så denna veckan blir det två stycken!

Detta är den första:



Namn: Amanda Bolin

Ålder: 21 år

Relation: Min vän



Amanda är en utav Veckans Godingar för att:

  • hon är snäll!
  • man blir glad av Amanda.
  • hon är busig.
  • hon berättar alltid intressanta och roliga saker.
  • Amanda är väldigt fin!

 


Den andra är:



Namn: Magdalena Andersson

Ålder: 23 år

Relation: Min vän

 

Magda är den andra av Veckans Godingar för att:

  • hon blev glad av att se mig i fredags!
  • hon läser min blogg.
  • Magda är knäpprolig
  • hon är ärlig
  • hon är snygg!

Enjoy!

 


Kommentarer:
#1: Olivia

hey! tävling om en anti dark eyerings-creme på bloggen just nu, så kika gärna in. http://lipstick.webblogg.se/2011/may/ny-tavling.html#comment Kram!



2011-05-24 @ 13:52:49
#2: MADDES

Vill du bli dagens blogg? Ta chansen att få ta del av mina läsare genom att klicka på länken nedan och skriv att du är med!



http://maddisenj.blogg.se/2011/may/dagens-blogg.html



Gillar du inte sånna här kommenterare ber jag om ursäkt!

2011-05-24 @ 14:28:29
#3: eedaaa

Bamse är riktigt het :) Lite synd att han valde att hoppa av serien.. Han har precis lämnat den :(

[ser den på dvd varje kväll ;)]

2011-05-24 @ 23:40:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: