Mudd^^

2011-05-04
16:48:22

Veckans goding!

Hej hej,

slänger in en veckans goding några dagar för sent.

I måndags var jag ledsen och hade ingen som helst lust att utse någon goding men nu har jag tänkt om.

Denna vecka är det en hemlig person:



Namn: godingen^^

Ålder: 28

Relation:
min fuckbuddy

 

Eftersom jag hade the night of my life med godingen i lördags så får han bli Veckans goding denna vecka =)

Jag kan inte säga så mycket eftersom han är hemlig men han är:

  • mysig
  • rolig
  • söt
  • bäst på att kyssas
  • en sexgud

Han ger mig det jag vill ha utan tjafs helt enkelt. Duktig pojke!

/Mudd^^


Kommentarer:
#1: anna-karin

jasså du!! =) vem kan denna mystiska "godingen" vara då?? nu blir jag nyfiken =)

2011-05-06 @ 19:50:42
#2: Mudd^^

haha, det är hemligt jue :P vi kan prata om det när vi ses =)

2011-05-07 @ 12:25:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: