Mudd^^

2011-11-01
13:57:32

1 November 2011
Hej hej,

ny månad idag då, hur känns det?

För mig känns det bra =) Sitter med en kopp kaffe framför TV:n med godingen. Har precis slurkat i mig frukost, ska strax in till stan.

Jag ska hem och lämna mina vinterdäck i garaget (är onödigt att köra runt med dem i bakluckan), sen ska jag till ungdomens hus och sitta i min stick-och virkhörna. Eller,.. min och min.. det är ju allas hörna men jag är ju stammis! Haha =)

Hoppas att både Elaine och Julia kommer idag så jag får lite sällskap. Annars brukar det droppa in lite folk då och då och tjöta lite och sen bege sig igen. Det är roligare att tjöta med någon hela kvällen, speciellt Elaine som jag har så mycket gemensamt med =)

Nehepp, nu ska jag köpa mjölk.

Puss! ^^

Kommentar:

svar; Jag provade oxå att ta stick i fingret när jag var liten ;) Pappa hade ju den maskinen med ;)

2011-11-01 @ 21:34:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: