Mudd^^

2011-11-11
20:48:49

11/11/11
Den elfte i elfte i elfte. Borde inte detta vara någon slags domedag? Det kanske det är. Min dag har inte varit så bra iaf.

Hade så ont i nacken igår kväll att jag inte kunde resa mig ur sängen, så jag låg och tittade på TV4play och var ledsen. Godingen kom och la sig efter jobbet vid kl 6 i morse och jag kunde inte ens krama om honom =(

Idag har jag sovit bautalänge och varit allmänt nere. Godingen piggade upp mig lite =) han är söt. Nu ikväll är han iväg hos en kompis som han inte sett på länge och jag ville inte vara själv så jag hörde av mig till tjejorna. *Positiv energi - here I come!*

Men! Emelie och Nathalie har åkt till Norge. Inte så lätt att umgås med dem då. Mia ska ha vinkväll med Rebecca och jag frågade om jag fick vara med, då sa hon att hon hör av sig sen. Jag blev ledsen och kände mig ratad. Sen förklarade hon i ett sms att de bestämt att vara själva ikväll men att jag fick vara med och att hon hör av sig sen. Men det hjälpte inte. Jag är ledsen ändå. Hon ringde 2 ggr men jag svarade inte. Dumt av mig? Ja, förmodligen men jag känner mig inte speciellt välkommen och jag vill inte vara med någon som "låter mig vara med ändå".

Svälj stoltheten och skärp dig!

Jag vill inte.

Jag vill inte umgås med någon. Jag är ledsen, har fortfarande ont i nacken, specielllt nu efter att jag kört hem från godingen, när man kör vrider man på huvudet otroligt mycket och det hjälpte ju inte direkt att jag slog i huvudet när jag satte mig i bilen efter att jag köpt cigg på Willys. Kunde lagt mig ner på marken och bara gråtit men jag skärpte till mig lite och tog det som en man kvinna! Men jag var fortfarande ledsen =(

Ne, detta är ingen bra dag alls.

Godingen sa att han inte vet när han kommer hem, förmodligen efter midnatt, men att jag får komma och gå som jag vill - jag har ju nyckel. Jag frågade om han ville att jag skulle sova hos honom i natt. Han sa ja.

Men jag vet inte =/ Självklart vill jag umgås med honom, det älskar jag ju! Men ni vet när man är nere och lite ledsen? och någon frågar hur det är? och då rasar allting och man börjar storlipa och ska försöka förklara varför man är ledsen när det är för mycket att förklara och man inte kan få fram ett ord för man grinar och har tårar och snor i hela ansiktet? Jag vill inte riktigt att det ska hända.

Jag vet inte hur jag ska göra.. Sitta ledsen i ensamhet kanske inte är en höjdare heller? Men då kan man gömma sig under täcket där ingen ser en och vara hur ledsen och ynklig som helst utan att någon känner sig tvingad att trösta en.

Hoppas man kan sova bort nackspärr och ledsamhet.

Kommentar:
#1: eedaaa

Skickar en kram

2011-11-11 @ 21:56:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: