Mudd^^

2011-11-17
22:23:23

17 November 2011
Hej hej

Ursäkta det alldeles för långa uppehållet!

Jag har gjort lite annat än att blogga. Jag har jobbat, myst med godingen, varit på Ungdomens Hus och bara haft det gött =) Har inte haft så mycket att blogga om, livet har rullat på mest.

Idag har vi pantat flaskor och de har legat ett tag så det har blivit vacuum i dem. Då går de knappt att panta eftersom de är buckliga och då får man försöka lossa på korkarna, Aj Aj Aj! De satt som berget! Så nu har vi blåsor i händerna båda två.

Godingen skavde upp handen såpass att vi fick åka till hans mamma och bli omplåstrad. 
- Vi får åka upp till mamma och plåstra om detta.
- Okej. *Åh hjälp! Träffa hans mamma för första gången! Okej, andas!*

Jag brukade aldrig bli särskilt nervös eller orolig över att träffa någons föräldrar men en expojkväns mamma sabbade det där rätt rejält för mig. Jag trodde det gick hur smidigt som helst första gången jag träffade henne men när jag kommit hem fick jag ett jättelångt mail som beskrev in i minsta detalj om hur illa jag hade betett mig =( 

Godingens mamma var jättegullig =) *Det är lugnt, det gick bra, pusta ut*

Vi åkte hem till godingen och kikade film. Jag stenslocknade på soffan :$ Var så trött så jag kunde inte hålla mig vaken. Blev väckt kl 19:55
- Programmet du ville se börjar om 5 minuter, Böda Camping
- Mmm *Fina godingen som kommer ihåg det och väcker mig, så söt!* =)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Jag ville så gärna berätta för dig igår. Fråga dig frågan som jag aldrig vågar fråga. Men jag vågade inte då heller. Det kändes inte som rätt tidpunkt. Men när kommer den då? Om jag sitter och väntar på den kanske du aldrig får reda på hur mycket jag tycker om dig och hur mycket jag vill. Jag höll om dig tills du somnade och det enda jag kunde tänka var att du är den vackraste jag vet <3 *

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: