Mudd^^

2011-11-23
16:00:09

23 November 2011
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det godingens födelsedag! Hurra hurra hurra! =)

Det blev frukost på sängen för godingen idag, eller ja, om man nu kan kalla kaffe för frukost. Bara kaffe. Men det var det han ville ha och då ska han ha det =) Det blev presenter också, 3 st. En liten smurf, en lite större pingvin *som jag gjort själv, lite stolt =P* och en bok som han önskade sig. Bilens elektriska och elektroniska system. Kul? Ja, faktiskt! Haha! Det är kopplingsscheman och grejjer i den så jag ville också ta mig en titt när han kollade i den =)

Vi har varit inne hos godingens mamma, pappa och farmor och firat också. Det var en himla massa kakor och kaffe till det. Mina favoritkakor fanns med - dammsugare! *Nom nom nom* Det var mysigt att fika med dem =)

Sedan åkte vi till ICA och handlade lite så nu ska vi laga mat. Köttgryta med morötter *morotar* och ris till det. Så gott! Nehepp, köket kallar.

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: