Mudd^^

2011-10-11
12:38:52

11 Oktober 2011
God morgon! (God middag för de flesta)

Jag sitter framför TV:n med morgonkoppen och har ont i fötterna. Jag är verkligen inte van vid att gå så mycket som jag gjort de senaste två nätterna. Men det är okej, jag kan ju gå normalt, så så farligt är det inte =)

Jag undrar vad som händer med min sömn! Igår sov jag innan och efter jobbet. Vaknade tidigt på måndagen men gick inte upp innan 13.30. Tror jag vaknade tidigt eftersom jag sov innan jobbet också. I natt sov jag inte innan jobbet, jobbade från 01.30 till 04.00 på morgonen, åkte till godingen och somnade runt 5 typ.

Idag vaknade jag klockan 11, klarvaken! Det är 6 timmar. Jag kan ju omöjligt klara mig på 6 timmars sömn! Jag brukar sova minst 8, gärna 10 timmar per natt, eller mer! Jag kan sova typ hur mycket som helst. Men inte idag! Konstigt! Jaja, i värsta fall får jag väl sova ikväll, innan jobbet.

Nu ska jag och godingen se på film, sen blir det Ungdomens Hus i eftermiddag =)

Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: