Mudd^^

2011-10-17
19:48:02

17 Oktober 2011
Hej hej!

Ursäkta mitt alldeles för långa uppehåll! Inte okej att jag inte skrivit på snart en hel vecka!

Jag har jobbat natt, mellan kl 1 och 6 från i måndags till i söndags, gått och lagt mig efter jobbet, sovit halva dagen, sen ätit och slöat och sen jobbat. Det har varit en ovanlig vecka med en dygnsrytm jag inte är van vid, det har gått bra på jobbet men bloggen har fått ta smällen!

Nu är jag tillbaka iaf! =) Hädanefter ska jag bara jobba tidiga söndagmornar, (natten mellan lördag och söndag). Så resten av veckan kan vara "vanlig" som förut. Dvs, tisdagar, torsdagar och varannan fredag är det ungdomens hus och när godingen inte jobbar leker jag med honom =)

Puss^^

Kommentarer:
#1: Liina

Hej!! Jaaa jag har missat hur många som helst!! hahaha!! så har jag suttit och vart smådeppig över att jag aldrig får några kommentarer... tss. så dumt!! haha :D

2011-10-17 @ 23:09:32

Shes alive! :-D Saknat dina inlägg gumman <3

2011-10-18 @ 17:21:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: