Mudd^^

2011-10-22
18:17:05

22 Oktober 2011
Hej hej,

dagen har börjat med jobb mellan 8 och 12. Jag fick även min lön idag som jag inte hämtat ut =) Gött med klirr i kassan! =)

Efter jobbet kom jag hem och åt frukost med mina föräldrar. Deras frukost, min lunch typ. Haha. =) Sedan hjälpte jag pappa med att tvätta av och ställa in våra stackars utemöbler som fått stå ute tills nu. Har även ställt fram snöslungan i garaget så den blir lättåtkomlig när det är dags för snöröjning. Ja, vi är för bekväma för att skotta! Haha =)

Nu väntar jag på mumsig mat som mamma håller på att laga till. Det blir pepparbiff, potatisgratäng och sallad idag. Nom nom nom =) Danuta och Jan är här på besök också. Det är väl dels därför det är lite "finare" middag idag =)

Mamma har bestämt att renovera badrummet med. Det räckte inte med köket tydligen! Fasiken! Jag klarar mig inte utan ett fungerande badrum i över en vecka! Det går bara inte! Mamma löser det med att borsta tänderna i köket och duscha på jobbet. Pappa raggarduschar (deo i armhålorna) haha., men jag då? Jag beklagade mig över detta till godingen och var välkommen hem till honom. Han är bra fin =)

Jag vill gå på bio. "Svensson Svensson - I nöd och lust" vill jag se. Den visas ett par gånger till här i Ulricehamn. Det var längesedan jag gick på bio och det hade varit roligt att se filmen av den roliga serien man såg som liten.



Jaja, vi får väl se om jag lyckas ta mig tid att se den.

Puss! ^^

Kommentar:
#1: eedaaa

vi blir utan dusch/badrum i minst 2 veckor :(

2011-10-23 @ 13:41:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: