Mudd^^

2011-10-23
18:16:12

23 Oktober 2011
Hej hej!

Nu är min arbetsvecka slut! Skönt =) Jag har jobbat två pass på hotellet och kört en natt med tidningar (natten till idag). Jag har även fått lön från hotellet, klirr klirr! =)

Det var jobbigt med tidningarna i natt. Jag har inte riktigt luskat ut hur jag kör som smidigast för att slippa köra runt som en tok. Det gick bättre igår än förra söndagen men det tog ändå jättelång tid. Jag var inte färdig förrän klockan 5! Jag hade även klätt på mig lite för lite så jag frös så fort jag gick ur bilen. Men jag har inte blivit förkyld iaf! =) Det är bra! =)

Efter jobbet åkte jag hem till godingen. Han är som en värmekamin! Det var skönt att krypa ner i värmen, så kall som jag var. Jag delade upp min nattsömn igår; nästan 4 timmar innan jobbet och 6 timmar efter jobbet. Om man delar upp sin nattsömn måste man väl sova längre än sina 8 timmar? Jag har sovit 10 timmar totalt och känner mig hur utvilad som helst! =) Skönt!

Godingen åkte till jobbet och jag åkte hem, jag fick ett städryck och började ila runt här som en tok. Tog ner tvätten, satte igång en ny maskin, fram med bilen och dammsög den, in i stugan med dammsugaren och göra rent här inne, jag skruvade isär mammas tv-möbel som står här i stugan och som bara är i vägen och tar plats! Möblerade om lite och nu har jag ca 2 kvm mer golvyta än innan, kanon! =)

Nu är jag lite trött och ganska hungrig. Det är rester idag så det går snabbt att värma. Funderar på att kila in till ICA sedan och kanske hyra en film och köpa lite söndagsgott. Det tycker jag att jag är värd. Hihi ^^

Puss! ^^

Kommentar:
#1: eedaaa

svar; Ja, de blir väl att gå på toa hos grannarna eller i tvättstugan.

och förhoppningsvis ha nån snäll granne som lånar ut badrum till oss.. ;)

Bostasbolaget har ingen bra lösning på problemet med att vi blir utan i två veckor..

2011-10-23 @ 18:56:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: