Mudd^^

2011-10-29
14:01:39

29 Oktober 2011
Hej hej =)

Jag har inte uppdaterat bloggen på ett par dagar för jag har inte gjort någonting =) Jag har vaknat, ätit, myst med godingen, sovit. Jag har varit på Ungdomens hus i tisdags och torsdags också =) Annars har det inte hänt någonting typ! Gött med en slövecka! =)

Idag är godingen iväg på dop. Hans brorson ska döpas =) Jag sitter kvar hos honom och bloggar och tittar på TV. Det är så gött att vara här! Man kan kika på TV, äta lite, blogga - det är som ett litet paradis =) Speciellt när godingen är hemma för då kan man mysa också =)

Jag ska jobba i natt mellan 1 och 5 typ, sen ska jag jobba på hotellet imorgon bitti kl 8-12. Ska jag sova där emellan tro? Hmm, vi får se. Idag gick jag upp vid halv tio iaf, så nu hinner jag kanske bli lite trött och sova innan jobbet i natt =)


Ps, glöm inte att vrida TILLBAKA klockan i natt! Kl 3:00 blir kl 2:00 =)

Puss! ^^

Kommentarer:
#1: Eedaaa

Svar; jo pappa hade sprut diabetes och dog i princip av det. För det gjorde att hans hjärta började att växa och så.. :-( mamma har det oxå så jag vet att jag har det från alla håll.. Har ni det från din mammas sida? Diabetes är inget att leka me. Jag hoppas jag har en lindrig variant..

2011-10-29 @ 15:50:08
#2: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-200 läsare kan blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-lordag-3.html#comment



ska vi följa varandra på blogglovin?



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-10-29 @ 18:23:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: