Mudd^^

2011-10-30
08:41:51

30 Oktober 2011
Hej hej,

det har redan varit en lång dag för mig trots att den knappt börjat för de flesta.

Igår la jag mig strax innan kl 20, sov i 4 timmar och gick upp vid midnatt. Åkte till jobbet kvart i ett och det gick bra i natt =) Jag delade ut alla tidningar på ca 3 timmar. Det härligaste var att vrida tillbaka klockan! Jag var färdig halv fem i morse men med tanke på att det är vintertid nu blev jag klar halv fyra istället =)

Jag pallrade mig ut till godingen med knappt någon bensin alls! Men klarade mig hela vägen och tankade när jag kom fram =) Kröp ner hos godingen i 3 timmar och sen var det dags att gå upp igen för att åka till nästa jobb som började kl 8.

Jag svängde in på ICA och köpte frukost som jag sitter och mumsar på än. Det blev en räkbaguette och en pucko. Mums! =)

Jag jobbar på hotellet till kl 12 idag och sen ska jag nog åka hem till godingen och bara vara =)

Hoppas ni får en trevlig söndag!

Puss! ^^

Kommentarer:
#1: eedaaa

svar; Jag tycker inte halkan var överdrivet rolig. Okej, de var lite kul och få veta hur bilen fungerar i halka, men inte sådär skitkul som alla säger..

2011-10-30 @ 12:57:41
#2: eedaaa

Svar gällande Diabetes;

jag har fått de rakt av efter mamma, för diabetes 2 är mer ärftlig än sprutdiabetes..

Jag hoppas jag har fått en lindrig variant så jag slipper sprutor. Hur länge har din pappa haft de?

2011-10-30 @ 12:58:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: