Mudd^^

2011-10-31
15:56:29

31 Oktober 2011
Hej hej!

Ja, det blev inte mycket gjort igår men mer än det var tänkt =)

Jag sov inte efter jobbet utan höll mig vaken för att kunna sova under natten sen istället. Jag kom hem till godingen och myste med honom. När vi precis slängt på en film ringer pappa och säger att jag måste åka in med Golfen.

Sagt och gjort. Jag körde in bilen till stan igen för att byta startmotor. Pappas kompis som är fordonslärare hjälpte oss så det blev riktigt gjort. Nu startar bilen helt utan problem! =) Jag ska köpa bilklädsel till den och piffa till den lite, sen ska det på vinterdäck, bromsbeläggen ska bytas i samma veva. Jag behöver få bort lite rost och måla den lite med. Sen är den så gott som ny =)

Efter en sväng i garaget åkte jag och godingen tillbaka och det var dags för mat - PIZZA! Åh vad gött det var att flöta i sig, det blev en africana med skinka, banan och ananas. Jag ÄLSKAR ananas! Skulle kunna leva på det =) Skulle allt velat ha lite räkor på med men godingen är allergisk mot skaldjur så det hade varit bra taskigt!

I natt har jag gjort något jag inte gjort på länge - jag stängde av min mobil! Den är alltid på och det rings och smsas i tid och otid. Jag stängde av den och sov bättre än bäst =) Inget som störde mig och inget alarm som sa till att jag skulle gå upp. Jag tror jag somnade vid midnatt igår och gick upp vid halv två idag. Ändå har jag inte sovit för länge, inget ont i nacken eller huvudvärk eller något. Jag är bara otroligt skönt utvilad =) Så gött!

Idag har det inte gått i många knop heller =) Jag har bara slappat framför TV:n och haft det gött. Min söndag typ =)

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: