Mudd^^

2011-10-08
09:08:50

8 Oktober 2011
Hej hej och godmorgon på er! =)

Igår efter jobbet träffade jag godingen på en cigg. Åkte hem till mamma och tittade på Dobidoo. Sov. Gick ner till stugan, lade mig och satte på TV:n, tänkte att jag somnar till den, och det gjorde jag! Efter typ 2 minuter! Donk sa det så stensov jag! Skönt! =)

Vaknade idag, utvilad, men ville inte gå upp ändå! Gick upp typ kvart i åtta och börjar jobbet åtta. Tog med mig bröd hemifrån och äter frukost på jobbet. När jag kommer ut till bilen är det frost!!! Blev lite ledsen (för att jag förmodligen kommer komma för sent till jobbet p.g.a detta), men blev också ganska glad (jag har längtat efter snö ända sedan sommaren sa hej då och hösten kom krypandes).

Jag skrapade rutorna med min nya skrapa som jag köpte i Ullared i måndags (visste väl att det skulle komma till användning snart) =) och körde iväg. När jag var någon kilometer från jobbet ringer mobilen. TRE gånger! Jag fick panik! Kunde inte svara för mobilen låg i byxfickan, sen svarar jag sällan när jag kör för jag kan inte köra och prata samtidigt :S Och så trodde jag det var chefen som skulle skälla på mig för att jag var försenad (visserligen bara 2 minuter försenad, men ändå)

Det var pappa som ringde =) Jag pustade ut och blev glad! Han kommer hem på måndag. Idag behövde han hjälp med att skriva ut el-mätarlistor och ge dem till Tony.. eller.. Torgny?.. Ja, en man som också är verksam i Åsundens Båtsällskap iaf! =)

Nu hinner jag inte skriva mer för nu är det Disneydag! Yeey!


Timon & Pumba! Phineas & Ferb!

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: