Mudd^^

2011-09-14
17:10:20

14 September 2011
Hej hej,

idag har jag sökt jobb, lagat chili con carne utan chili till middag och slöat framör tv:n. Det är himla lugnt idag. Synd att Han jobbar, annars hade jag varit där och myst. Det är lustigt, vi gör inget speciellt, bara tittar på TV eller film oftast och ändå vill jag vara där jämt! Jag trivs väldigt bra med dig =)

Om en stund ska jag och mamma ta en tripp till stan. Vi ska göra om i köket och det behövs lite saker till det, så vi ska till Coop Bygg, FG-möbler, Flügger färg och Colorama. Sen ska vi till Willys också för att handla mat. Kanske till Lidl också, de har världens godaste chokladdryck! Smakar som flytande chokladpudding! Nom nom ^^

Ikväll ska jag försöka slänga in lite bilder på de saker jag gjutit på UH. Mina ljushållare blev väldigt söta =)

Puss!

Kommentar:
#1: eedaaa

199kr.. 228 med frakt :)

2011-09-14 @ 17:55:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: