Mudd^^

2011-09-15
14:14:15

15 September 2011
Hej hej,

det blev inga bilder upplagda igår. Jag hade bautahuvudvärk så jag gick och lade mig vid halv tio och tittade på SATC 2 tills jag somnade. Det var mys =) Jag förskte dock ladda upp en bild via mobilen men det gick inte.

Jag vaknade mitt i natten av att månen lyste in genom fönstret, det var nästan lika ljust som på dagen. Coolt.

Idag vaknade jag strax innan sju av att jag fick ett sms från Honom. Han hade precis kommit hem från jobbet och önskade mig god natt igen fast han redan gjort det när jag skulle sova igår kväll, hihi sööt =)

Nu ska jag strax laga middag, det blir stuvad spenat med ägghalvor - såå gott! Sedan ska jag till Ungdomens Hus och sticka vidare på mina halsdukar och virka mormorsrutor.

Jag KANSKE lägger upp bilder sen, om jag hinner och kan, ingen idé att lova något men vi får hoppas på det bästa =)

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: