Mudd^^

2011-09-16
12:56:04

16 Sepember 2011
Hej hej!

Idag vaknade jag av att Emelie knackade på mitt fönster strax innan kl 10. Hon ville gå ut på promenad. Jag var skeptisk! Men efter lite frukost och en cigg gick jag med på det =)

Vi tog en tur till Åsastugan, vet inte hur långt det är men ett par km iaf, vi såg tre får på vägen som inte var i sin hage utan ute på vägen! Vi gick till gården intill hagen och sa till en man som var där, det var tydligen hans får. Vi gick vidare till Åsastugan, tog en paus och sedan tillbaka. Fåren stod fortfarande på vägen, han hade alltså inte gått dit och släppt in dem. Stackars får! De vill ju vara med sina kompisar!

Vi promenerade hem, Emelie började springa, jag gick. SÅ hurtig är jag icke! Haha. Sedan åkte hon hem och jag gick upp till huset och tvättade av mig. Det blev himla varmt att promenera!

Mia ringde för en stund sedan och frågade om vi skulle upp och träna. Gah! Men jaja, tänkte jag, jag har ju redan gått en promenad så jag kan lika väl fortsätta. Men det blir bara simning idag, vet inte var mina träningskor är ju. Fasen vad gött, nu är jag igång!

Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: