Mudd^^

2011-09-18
08:17:29

18 September 2011

Hej hej,

igår jobbade jag jag till kl 20! Inte 21. Det var ju lördag. Ja, ibland hänger inte huvudet med alltså =)

Efter jobbet åkte jag och handlade mjölk för den var slut hemma och lite lördagsgodis. Väl hemma tittade jag på Music and Lyrics med Hugh Grant och Drew Barrymore. Drew är en utav mina favoritskådespelare, åh vad jag gillar henne =)



Filmen var slut vid halv elva men jag somnade nog inte innan midnatt. Hade väldigt svårt att sova igår. Beror nog på att jag sov själv och att jag har vant mig lite grann att sova med Honom.

Jag vaknade kl 6 i morse och vägrade att gå upp! Usch vad trött jag var! Jag pallrade mig upp efter sju och kände mig som en zombie ända till jag kom till jobbet strax innan åtta. Nu har jag fått i mig frukost och vaknat till lite =)

Funderar starkt på att åka till simhallen sen och ta några vändor. Eller nej! Jag SKA till simhallen! Ingen idé att börja mesa nu, jag har ju köpt kort och det ska användas! Efter lunch blir det träning. Punkt slut.

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: