Mudd^^

2011-09-20
23:55:12

20 September 2011

Hej hej

I söndags efter jobbet åkte jag och tränade som bestämt. Tyvärr var det ingen som ville följa med mig men det gjorde inget =) Jag trivs med att träna själv. Jag simmade 750 m och omringades av barn. Jäkla ungar som ska skvätta vatten i ögonen på mig och trampa mig på fötterna i bubbelpoolen. INTE okej!

Efter det åkte jag till Nathalie på mat och fika. Fruktansvärt gott och mysigt =) På kvällen var jag hos Honom. Vi tittade på smurfarna och Pirates of the caribbean. Det var mysigt och busigt som vanligt =)

Igår lånade jag ut min bil till Emelie för hennes var sönder så jag var billös men det var okej ändå =) När hon kom hem från jobbet åkte vi upp till hennes bror så hon fick tillbaka sin bil, sen fikade vi hos Nathalie. Hon och Linnéa hade bakat och det var supermumsigt! =)

Jag åkte hem och sov efter det och idag vaknade jag jättesent! Eller ja, först vaknade jag vid 7 och sen vid 10 men jag orkade inte pallra mig upp så jag gick inte upp innan halv två idag. Det är ju nästan att man skäms :S

Men men, det blev en snabb frukost och en tripp in till stan för att handla. Köpte färdigrätter på Willys eftersom vårat kök byggs om. Så det får bli micromat i några dagar nu. =)

Jag åt och sedan åkte jag till Ungdomens Hus. Har stickat färdigt två halsdukar och sytt ihop mina mormorsrutor nu. Håller på med ytterligare en halsdduk nu som ska bli färdig innan jul. Jag stannade på UH till kl 21 då de stänger. Sedan mötte jag Honom på en cigg och sedan åkte jag hem.

Nu ska jag strax sova och imorgon ska jag till jobbet en sväng och kanske ut till Limmared sedan.

Puss!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: