Mudd^^

2011-09-21
22:05:04

21 September 2011
Hej hej,

idag har jag varit på jobbet och fikat, fått lön och lämnat mina nycklar. De har bytt ägare på hotellet som jag jobbar på och nu kommer jag förmodligen få mer tider =)

Efter det åkte jag till Limmared och hälsade på Karin, min svägerskas mamma. Vi fikade och pratade om den kommande helgen, på lördag ska vi till Sigges Loge och se Lars Kristerz =) Kommer bli superkul! På söndag ska vi ha pysselkväll hos Karin. Nice! =)

Jag och Karin åkte till brorsan och A-K och fikade där med och fick till och med lite mat. Kött, klyftpotatis och bearnaisesås. Mumma!

Vid 17-tiden körde jag hem Karin och åkte tillbaka till Ulricehamn. Upp till Emelie på fika med Nathalie, Thomas, Kapten och Rebecca. Hon bjöd på äppelkaka med vaniljvisp och kaffe =)

Jag åkte hem en snabb sväng och nu är jag hos Honom och tittar på Simpsonsfilmen =)

Bra dag! =)

Puss^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: