Mudd^^

2011-09-24
01:14:23

24 September 2011
Hej hej,

Idag (igår fredag) har jag vaknat och myst i en soffa. Ätit hönökaka till frukost. Druckit massa kaffe. Spelat bowling och nästan vunnit. Ätit pizza. Pratat med Felicja. Varit på ungdomens hus och stickat. Rökt cigaretter och fått en godnattpuss =)

Det har varit en bra fredag =)

Imorgon ska jag bugga på Sigges Loge med Karin och Carina =)



En fundering:

När man går ensam ute på kvällen eller natten är det mycket läskigare än på dagen. Upplever blinda det så också?

Det  borde ju inte bara vara själva mörkret som är läskigt utan att det är en viss känsla man får?

Hmm...


Puss! ^^

Kommentar:
#1: eedaaa

jag tror det är så att man har inte samma "koll" på natten som dagen. De kan ju gömma sig vad som helst på natten. Men min mamma brukar säga att det är rpecis som på dagen bara att de är mörkt, men de håler jag inte med om, jag tror de finns massa farliga grejjer ute när de är mörkt ;)

2011-09-24 @ 16:17:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: