Mudd^^

2011-09-27
09:52:20

27 September 2011
Hej hej,

idag är jag uppe tidigt minsann! Jag vaknade och var törstig, Han snarkade i mitt öra, så jag bestämde mig för att gå upp och dricka. Klockan var 9 och jag tänkte; "ja, va fan, jag kan lika väl gå upp nu". Om jag lägger mig igen kommer jag säkert inte vakna på ett par timmar och då är denna dagen också över fort.

Nu sitter jag och äter frukost (Subs med Lönnebergaskinka och gurka och Äppelsinjuice) -gottigt, och tittar på Unga Mödrar. Jag blir mörkrädd av tanken på att få barn nu! Och alla i serien är ju yngre än jag! Läskigt :S Ne, än sålänge är jag supernöjd med att bara vara faster, då kan man ju lämna tillbaka dem! Haha =P

Ikväll ska jag till Ungdomens Hus och sticka lite, det ska bli mysigt =)

Hoppas ni får en fin tisdag allihop!

Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: