Mudd^^

2011-09-28
17:12:23

28 September 2011
Hej hej,

Igår var jag på Ungdomens Hus och stickade och virkade. Jag har försökt mig på Amigurumi - virkade mjukisdjur. Jag gör en grå katt, men det var inte roligt att följa mönster så jag hittar på lite själv. Vi får se hur det blir =)

Detta är exempel på Amigurumi:


Två Hello Kittys i dräkter =)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag har det varit en slapp dag. Skönt! =)

Jag har bara slöat framför TV:n och kollat FB. Jag ska fortsätta min underbara dag med att spela Sims, jag är beroende! Haha ^^




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ps. Min chef har hört av sig om lite jobb. Jag ska jobba på fredag och eventuellt från lördag denna vecka till söndag nästa vecka. Sweet! =)

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: