Mudd^^

2011-09-03
10:54:13

3 September 2011
Hej hej,

igår var jag på fredagsmys med chips o dip, godis, choklad, cola och film. Alldeles suveränt =) Vi tittade på en film som gick på 3an som hette Speed Racer. Det var en familjefilm, lite barnslig men ganska rolig. Det kändes som att titta på ett TV-spel under hela filmen, den hade massa klara konstiga färger och kändes inte inspelad utan mer animerad. Rätt cool ändå =)



Idag var jag tvungen att gå upp tidigt. Chefen frågade i sista stund om jag kunde jobba och jag tackade JA =) Så idag jobbar jag mellan 8 och 12. Bättre än inget. Jag känner mig lite krasslig. Har lite ont i halsen och sådär men jag är inte sjuk. Inte "stannahemmafrånjobbet-sjuk" iaf =)

Efter jobbet ska jag åka till Trädets marknad. Ska tvinga med mig mina föräldrar också. Det är trevligt med marknader tycker jag. Man kan alltid hitta något fint. Väl i Trädet kanske vi kan hälsa på min faster också som bor där, har inte varit hos henne sen förra sommaren tror jag. Väldigt längesen!

Ha en fin dag allihop!

Puss! ^^

Kommentar:
#1: eedaaa

Du verkar lika bra på att blogga som jagh har varit i helgen ;)

2011-09-06 @ 23:53:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: