Mudd^^

2011-09-28
23:45:52

I <3 this evening
Åh vad jag älskar den här kvällen!

Jag sitter helt själv hemma hos honom, tittar på Sex and the City och äter Ben & Jerry´s. Han jobbar och jag slipper ändå vara hemma hos morsan. Det är nästan som att vara på spa - så otroligt avslappnande!

Jag kan blogga, gosa ner mig i soffan, äta vad jag vill och titta på vad jag vill!

Självklart är det mysigt att gosa med Honom och äta tillsammans och titta på tv tillsammans och mysa, MEN jag uppskattar ensamheten eftersom jag nästan aldrig är själv! =)

Jag har kommit på en sak också: Jag har sex som en kille! Haha, jag är inte så förtjust i förspel för det känns så onödigt - vi vet ju båda två vad som kommer hända, eller hur? Sen är jag ganska nöjd med att inte göra så mycket utan låta honom göra det mesta. När jag fått mitt är jag nöjd och vill inte fortsätta, lusten bara försvinner. Efteråt vill jag bara ligga och slappna av utan massa gos och kramar, eftermys är inget för mig =)

Fan vad självisk jag är, haha =) Kanske ska bättra mig lite! ^^

Nu blir det American Dad!

Puss! ^^

Kommentar:

Haha, de om sexet :P Det låter precis som mig ;)

Jag är precis likadan, vaffan, varför hålla på en massa i början? Man vet ju vart de slutar :P och sen vill jag ta min cigg, slappa, m.m.. Orka va gosig då ;)

2011-09-29 @ 20:48:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: