Mudd^^

2011-09-02
15:57:49

Sovvanor
Hej hej,

igår när jag skulle sova så tänkte jag på mina konstiga sovvanor. Jag kunde inte somna igår, har haft svårt för att somna det senaste och jag har kommit på varför!

När jag var tillsammans med mina ex fick jag alltid sova innerst, och innerst var på babordsidan (vänster för er dödliga). Babord is not my place. Jag sover bättre på styrbordsidan. (höger alltså, ja ni fattar) MEN! Om sängen står med långsidan mot en vägg så ska den stå med styrbordsidan mot väggen, då ska jag sova innerst. Sängar som står med babordsidan mot väggen är inte my type of bed.

Sen är det en till sak. Jag sover bättre om huvudänden på sängen står mot söder. Det är faktiskt så att jag sover bäst om sängen står syd-nord, jag sover ganska dåligt om sängen står väst-öst, alltså med huvudänden mot väst eller öst. Om huvudänden står mot norr är det okej, men bäst om den står mot söder.

Detta låter himla knäppt! Haha, men så är det. Just nu har jag ingen säng utan en bäddsoffa (det är trångt i min stuga så både säng och soffa får inte plats, och defintivt inte min loftsäng för i stugan är det lågt i tak) och den står med huvudänden åt öst. Inte okej. Jag borde möblera om!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: