Mudd^^

2011-09-07
20:35:45

Tant Mudd^^ är tillbaka!
Hej hej allihopa!

Jag har visst pausat bloggen lite, det var inte med mening! Jag har hittat på massa roliga saker bara:

Söndag: båttur på Åsunden med pappa, mamma och Emelie =) Det var himla mysigt! Jag har inte åkt båt alls i år så detta var första och sista turen för säsongen (båten ska tas upp denna veckan). Jag får satsa på mer båtåkande nästa år =)

Måndag: Möte på arbetsförmedlingen, lagom kul. Efter det åkte jag till Borås med pappa och köpte en avfuktare på Harald Nyborg, lite roligare =)

Tisdag: Stickcafé på Ungdomens Hus! Jag är lite av en stickledare där och hjälper de som vill börja sticka. Så nu har min hösthobby kommit igång på allvar. Jag håller på med två halsdukar just nu och de ska vara färdiga till jul, gärna tidigare så jag hinner sticka fler julklappar =)

Idag: Camilla och jag åkte till Vartofta imorse och köpte garn. Vi köpte till Ungdomens Hus så vi har något att sticka med och jag köpte en del garn till mig själv så jag har något att pyssla med =)

Nu blir det stickning och Bonde söker fru =) Tant Mudd^^ is back!

Kyss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: