Mudd^^

2012-04-16
10:34:58

16 April 2012
Hej hej =)

Jobbveckan är inne på tredje dagen idag, jag tar helg på onsdag kväll och jobbar lör-sön. Idag börjar jag kl 13:30, alltså om 3 timmar. Jag hinner ju inte göra ett dyft innan jobbet, inte efter heller för den delen. Eller ja, jag hinner handla efter jobbet så vi har mat imorgon. Oh well, skönt att det snart är helg för min del. Mindre skönt att jag ska till tandläkaren på fredag morgon. Jag har inte ont utav det men min plånbok har. Och precis innan lön med, gah!

Senare på fredag är det RFSL-kväll på ungdomens hus. Ska bli roligt. Vet dock inte hur jag ställer mig till att en utav föreläsarna är min pojkväns exfrus flickvän. Rörigt? I know! -Hej, Madde heter jag, jag ligger med din tjejs exmake. Woop di doo. Men HBT-personer ska vara öppna och toleranta har jag hört så det går nog bra. Undrar om UH lagt upp ett event om detta på facebook? Det borde vi ha gjort, ska kolla detta.

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: