Mudd^^

2012-04-17
10:41:59

17 April 2012


Hej hej =)

I natt drömde jag en sexdröm om min kille! Haha, bra att den enda killen jag trånar efter och vill ha redan är min =) 

Det var en väldigt konstig och rolig dröm. Jag tänker inte gå in i detalj på vad som hände men Janne bodde högst upp på Jönköpingsvägen och jag i min gamla lägenhet på storgatan. Jag var hemma hos honom och vi "myste" lite. Efteråt skulle jag gå hem tidigt på morgonen och jag går hem i ett täcke! Hela jönköpingsvägen ner och storgatan bort typ kl 5 på morgonen iförd endast ett täcke. Haha =) Jag mötte lite folk och bilar på vägen hem och jag hälsade väldigt glatt på alla och de hälsade lika glatt tillbaka. Inget konstigt att jag inte hade kläder på mig =) Haha =)

När jag vaknade upp ur denna roliga och knäppa dröm fnissade jag lite för mig själv. Vilka konstiga saker jag drömmer. Älskling kom hem vid halv sju i morse och gosade och pratade med mig. Jag var mer eller mindre död men försökte prata och gosa jag med =) Jag tror inte det gick så bra för mig dock, jag somnade ganska snabbt.

När jag vaknade sen och kom ut i köket fick jag en överraskning:



Kaffebryggaren var laddad med kärlek och lite kaffe =) Åh, min fina sötnos. Han är ju bara bäst =) Att man kan bli så glad av en lapp, kärlek och lite kaffe =) Hihi^^

Hoppas ni får en bra dag =)

Puss! ^^


Kommentar:
#1: Lina

Åh vad ni är mysiga med varandra jämt!! Jag blir glad ;D

2012-04-19 @ 05:55:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: