Mudd^^

2012-04-19
13:10:45

19 April 2012

Nu har jag helg i två dagar och jag har sovit. Sovit sovit sovit! Vi gick och la oss strax eftermidnatt igår men somnade väl inte förrän kl 2 eller 3. Jag vaknade kl 11 idag men gick inte upp förrän efter kl 12. Åh, sömn är det bästa som finns! Jag passade på idag för imorgon ska jag upp tidigt för att gå till tandläkaren, hmpf.

Hjärtat sover än, jag dricker kaffe och bläddrar i hans Wheel´s magasine. Så otroligt fina och fräcka bilar de visar i den! Jag vill också ha en raggarbil! Ska bara bli sjukt rik först =)

På tal om sjuk så är jag snuvig idag och tjock i halsen. Hjärtat har haft ont i halsen i flera dagar och haft feber men jobbat ändå, stackarn. Igår var vi för en gångs skull lediga båda två på kvällen och då var jag tvungen att pussa ihjäl honom, jag tror hans baciller tyckte om mig bättre för nu känner jag mig också sjuk. Jaja, jag har inte tid med det så jag låtsas vara frisk och hoppas min kropp går på det. Genialisk plan! =)

I eftermiddag ska jag på Ungdomsrådsmöte på UH och fatta viktiga beslut. Jag tror dock vi skippar att byta däck på bilen idag, det ska snöa snart igen har jag hört. Hmm, knepigt det där. Vi kanske besöker våra föräldrar en sväng också =)

Nehepp, jag ska göra mig i ordning och byta om. Vet inte hur uppskattat det är att dyka upp på möte i en OnePiece så det är väl bäst att ta på sig något annat =P



Puss! ^^


Kommentar:
#1: -eedaaa-

Onepiece is the shit!

2012-04-20 @ 01:17:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: