Mudd^^

2012-04-22
12:21:33

22 April 2012
Hej hej =)

Igår jobbade jag kväll och det ska jag göra idag med =) Sen är det 3 dagar förmiddagspass som gäller =)

I helgen ska godingen och jag på MC:ns dag i Borås och sedan ska vi storhandla. Måste byta däck på bilen med men det är ju lurigt, igår var det fint väder nästan hela dagen men på vägen hem mötte jag en hagel/snö-storm och då hade det ju varit farligt med sommardäck!

Nu får gärna lönen komma snart! Har knappt bensinpengar kvar ju! Haha, dumma roliga saker som äter upp mina pengar. Men det var det värt, speciellt Elmia =)

Just det, vi hade lite besök igår med; Anton, Linnea, Erik och hans tjej (?) fick ingen direkt presentation av henne, men men, söt tjej =) Vi drack kaffe och pratade en stund. Jag kände mig som en utav flickvännerna på en parträff, haha =) Har alltid bara haft singelkompisar så detta är nytt och roligt för mig =)

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: