Mudd^^

2012-04-05
20:12:54

5 April 2012
Hej hopp hallå =)

Bra dag idag på jobbet, jag bokade 100% av mina samtal och fick gå hem en timme tidigare =)

Väl hemma åt vi lite middag, hamburgare och ris, haha, knäpp blandning men gott =)

Efter middagen klippte jag sötnosens hår. Det blev bra och nu kan han ha sin fina frisyr igen =)


Söt! ^^



Medan hjärtat duschade av sig efter hårklippingen skulle jag vara gullig och diska efter maten. Då välter jag ner hans ciggpaket i vasken.. Åhhh! Så de får ligga på tork nu.





Hjärtat kommer ut från duschen, jag bekänner min synd och han skrattar bara åt mig. Sen ska han ta ner sina glasögon från köksfläkten och river då ner alla tandpetare, mer än hälften hamnade i mitt kaffe.

Vad skönt att vi är lika klumpiga båda två, haha

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: