Mudd^^

2012-04-04
20:11:10

Tjuvstart =)


Nu är jag hemkommen från jobbet, när jag steg innanför dörren hade älskling börjat med middagen. Hemmagjorda köttbullar med makaroner. Nom nom nom! =) Vi åt framför TVn som vanligt och sen kilade jag iväg till affären för att köpa snus åt hjärtat.

När jag kom till ICA kunde jag inte hålla mig mer, jag var bara tvungen att köpa ett påskägg! Tjuvstart på påsken! Jag köpte ett åt oss att dela på och 3 påsar godis att hälla i; bilar, nonstop och gott&blandat. Jag la i varsinn trisslott också =)



Sötnos vann 25 kr X2 =)



Jag vann inte på min lott men det gör inget, jag är lika glad ändå. Jag har ju sån tur i kärlek så då behöver jag inte ha det i spel också =)

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: