Mudd^^

2012-12-29
10:36:17

Var tog hon vägen?

När man är så sjuk att man inte ens orkar blogga så är man sjuk.

Ne, fullt så allvarligt är det inte. Jag har både kunnat sitta upprätt och använda mina händer men jag har inte mått bra. Har haft en riktig dunderförkylning som gjort mig helt matt och trött och nästan ledsen.

Julhelgen har rusat förbi. Kanske för att jag varit på olika ställen med massa folk, kanske för att jag varit i mitt "jag-är-sjuk"-moln och inte kunnat bita tag i verkligheten utan bara flutit med.

Idag är det disigt och jag ska tvätta. Och ut till mamma. Och träffa Miriam. Och laga lite middag kanske - julmatsresterna börjar tryta :) och helt plötsligt blev det mycket att göra idag med :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: