Mudd^^

2012-02-12
14:14:06

12 Februari 2012

Hej hej!

Idag var det upp och hoppa till jobbet igen. Började klockan åtta och fick ploga mig fram till jobbet i snön som kommit under natten. De har säkert plogat vägarna någon gång under natten men det märktes inte när jag åkte. Kom fram helskinnad efter 20 minuter, det brukar ta 12 typ. Jaja =)

Var på jobbet mellan 08:00 - 12:30. Är schemalagd till kl 12 men vi blev inte klara med städningen tills dess. Efter jobbet åkte jag och handlade lite och sedan hem för att laga mat.



Idag blev det korvstroganof med ris. Hjärtat gillar verkligen den maträtten så han är mätt och glad nu.

Snart ska han iväg till jobbet och jag med sen igen. Jag jobbar mellan 17 och 19 ikväll. Känns lite onödigt med 2 timmar men vi har gäster som kommer ikväll så någon måste ju vara där och ta emot dem.

Nu blir det lite TV innan jobbet, och lite bloggläsning såklart. Kanske ska fixa naglarna med =)

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: