Mudd^^

2012-02-20
23:32:56

20 Februari 2012
Hej hej alla glada =)

Idag har jag sovit som en stock väääädligt länge, ätit frukost och kollat TV.

Jag har även besökt Felicja som är hemma från Skåne ett par dagar, hennes pojkvän och mamma =) Mysigt minsann. Jag är dunderglad över att min bästis är hemma =)


Detta är Felix och Felicja, ser de inte ut som ett "väldigt-dyr-parfym-reklam"-par? Så snygga <3

Jag har jobbat mellan kl 17 och 22, eller nästan iaf, halv tio fick jag kompa för det ringde inte. Jag kämpade mig hem i snöovädret som kom nu ikväll. Stora snöflingor, hala vägar och blåst :S Usch, jobbigt att köra i men jag kom hem till slut =)

Älsklingen jobbar ikväll så jag har en dejt med TV:n, Familjen Annorlunda vid midnatt och BigBrother vid kl 2:00 tror jag. Nice =)

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: