Mudd^^

2012-02-21
23:25:08

21 Februari 2012

Då var dagen här, den historiskt sett händelserika dagen.

21 februari 1949 föddes min faster som idag firar 63-årsdag =)
21 februari 1979 gifte sig mina föräldrar som idag firar 33-årig bröllopsdag =)
21 februari 2011 föddes min yngsta brorsdotter Joline

Joline var sjuk och det upptäcktes under graviditeten då hon låg i magen. Potter syndrom var sjukdomen. Läkarna sa att hon inte kommer överleva efter födseln. Min bror och hans fru valde att avbryta graviditeten och Joline föddes dödfödd för ett år sedan.

Jag var inte där, jag har aldrig träffat dig. Ändå kryper du fram i tankarna då och då. Lilla Joline, hade du varit frisk och fötts vid beräknad tid hade du varit en liten bebis nu som krupit runt och utforskat världen. Jag saknar dig fast jag aldrig träffat dig. 


Kommentar:

fint skrivet Madde om Joline <3

2012-02-22 @ 13:40:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: