Mudd^^

2012-02-25
07:08:41

25 Februari 2012
Goooooooooooooooooood morgon god morgon god morgon =)

Idag är det uppstigning kl 6 och frukost som står på schemat först. Göra mig i ordning, dricka kaffe och sedan kila till jobbet =)

Kikar på Big Brother nu för jag missade det på TV igår och man måste ju hålla sig uppdaterad, haha =) Det är ett helt okej tidsfördriv, jag följer det inte slaviskt men att börja dagen med glädje är väl aldrig fel. De är ganska lustiga att se på =)

Jobb mellan 8:45 till 14:45. Skum tid? Men skönt att sluta redan innan kl 15 =) Wie =) Är dock lite orolig över att det kommer bli en seg dag på jobbet. Vem ringer och bokar rum på Scandic kl 9 en lördagsmorgon? Ja, det återstår att se.

Måste köpa cigg med. Får göra det efter jobbet tror jag. Och kyckling...

Puss och kram, skumbanan!!! =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: