Mudd^^

2012-02-03
12:44:41

3 Februari 2012

Åååh! Vad länge jag har sovit! Underbart!

Jag känner mig frisk idag, mycket piggare och gladare. Oavsett om jag är helt frisk eller inte så ska jag till jobbet idag. Jag vill inte vara hemma längre! Jobbar bara mellan 17 och 22 ikväll och sedan är det helg! Woop woop!

Ska nog visserligen ta det lugnt i helgen eftersom jag varit sjuk. Men jag orkar nog att hänga i garaget med hjärtat och kanske ta en fika med någon vän =) Måste planera en kompis födelsedag med men kan inte skriva för mycket om det, om vännen skulle råka läsa vad jag skriver =)

Det är bra vackert ute föresten (på tal om ingenting?) Snön glittrar och solen är framme, himlen är ljust blå och helt molnfri. Om snön bara ger med sig så har vi nog vår snart =)

Igår gjorde jag en rolig grej. Jag skrev en intresseanmälan på Stubos hemsida (den största fastighetsägaren i Ulricehamn typ). Jag vet inte riktigt hur jag vill bo så jag valde att vara intresserad av tre områden (alla i Ulricehamn då) och från 1 rum med kokvrå till 4-rummare. Haha, den som läser min anmälan kommer tro att jag är desperat! =)

Jag vill så gärna bo i stan. Antingen i stan där det är nära till allt, eller på höjden med lite utsikt över sjön. Godingen har sett en lägenhet som verkar vara obebodd i huset som ligger intill garaget som han hyr. Det hade ju varit kanon! Om jag tröttnar på honom eller han på mig är det bara att kila till garaget! Hahah, ne men smidigt att bo så nära för då blir nog dodgen färdig fortare =)

Puss!^^


Kommentarer:

Meh, varför ska du jhobba? ;) jag ska ju kanske till ulricehamn idag!

2012-02-03 @ 13:40:19

Svar; jag publicerade ett inlägg med svaret på de du frågade mig samtidigt ;)

2012-02-03 @ 23:42:44

Svar; Vi hälsade på Skytt :) Hoppades de skulle ge något, men icke sa nicke *:'(*

2012-02-04 @ 00:03:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: