Mudd^^

2012-02-04
12:37:03

4 Februari 2012

God morgon folket! =)

Igår när vi skulle sova kände sig godingen lite krasslig och febrig. Han nästan feberyrade om pannkakor och att han frös som en tok. Jag har legat och kramat honom hela natten för att han inte ska frysa och i morse steg jag upp och hoppade ut i köket. Pannkakasdags!



Hjärtat vaknade precis och var inte särskilt hungrig eller pigg, men pannkakorna ligger och väntar på honom i köket. Han blev glad och ska försöka få i sig några sen =) Jag har tjuvat två st men det finns många kvar.

Det är lite som att bo på hotell när man bor med mig. Pannkakor till frukost och disken bara försvinner helt magiskt efter varje gång man ätit =) Allt för mitt hjärta <3

Trevlig lördag på er!

Puss! ^^


Kommentarer:

mysigt!

2012-02-04 @ 13:22:32
#2: Jossan

vilken otur ni har med att bli sjuka då =/ Janne ska vara glad att han har en så snäll flickvän som du :D

2012-02-04 @ 14:40:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: