Mudd^^

2012-02-08
16:44:32

8 Februari 2012
Hej hej!

Dagen har varit bra =) Sov typ 50 minuter längre än jag brukar men jag var för trött för att gå upp tidigt så det fick bli så. Skyndade i mig lite frukost och kom iväg till jobbet. Hjärtat hade ställt kupévärmaren i min bil så den var rikigt varm och go i morse! =)

Jag har jobbat mellan 07:55 och 14:25 idag och det gick bra, inget bokningsrekord men bokade 50 st på 52 samtal, nästan 100% Wiho!

Väl hemma har vi ätitt matlådor för jag orkade inte laga mat och orkade inte vänta på att hjärtat ska laga mat för jag var hungrig. Det blev resterna av gårdagens kanonmiddag som bestod utav pannbiffar, potatis och gräddsås! Nom nom nom =)

Nu ska jag titta på TV och eventuellt spela sims. Trött som få!

Puss! ^^

Kommentar:
#1: -eedaaa-

Låter som pannbiff, potatis och gräddsås är en populär rätt i dagarna ;)

Grannarna har ätit dce innan i veckan o jag idag ;)§

2012-02-08 @ 23:30:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: